צפו • ברקת הצטרף לליכוד: "איני יכול לעמוד כצופה מהצד"

בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו • ברקת הצטרף לליכוד: "איני יכול לעמוד כצופה מהצד"
21:01
30.04.24
אבי מימרן No Comments on "הסרטון שהפיץ החמאס מעודד, אבל לא מתייחסים למסרים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בזמן שהמלחמה על כסאות הליכוד ממשיכה ומתעצמת, הבוקר (שלישי) הודיע ראש עיריית ירושלים ניר ברקת באופן רשמי כי הוא מתפקד לליכוד, והערכה היא כי בכוונתו להתמודד במוקדם או במאוחר מול ראש הממשלה בנימין נתניהו על ראשות הממשלה. בסרטון שפרסם ברקת הבוקר הוא קורא ל"תומכי המחנה הלאומי" להצטרף יחד איתו ולהתפקד לתנועת הליכוד.

"לפני 15 שנה עזבתי את כל עסקיי כדי לשרת את ירושלים במשכורת של שקל לשנה. מתוך אותה תחושת שליחות ואחריות לעתיד מדינת ישראל אני מתפקד הבוקר לליכוד", אמר ברקת.

לדבריו, "במערכות הבחירות האחרונות התייצבתי ותמכתי בראש הממשלה ובליכוד. כמי שמאמין בשמירה על ארץ ישראל וירושלים מאוחדת, חיזוק הביטחון וצמצום פערים חברתיים, איני יכול לעמוד כצופה מהצד. התפקדות גדולה לליכוד תזרים דם חדש ורוח חדשה ותחזק את המנהיגות שבאה לשרת את הציבור ללא שיקולים זרים. ההתפקדות תחזק גם את ירושלים ותאפשר לה לקבל את המקום הראוי לה בחלוקת המשאבים הלאומיים".

כמו"כ הוסיף ברקת כי "ירושלים היא משימת חיי. יש לנו עבודה לעשות ואמשיך לשרת את ירושלים כראש העיר לפחות עד סיום הקדנציה הנוכחית. בעתיד אקבל החלטה אם להתמודד שוב או להמשיך לשרת את הציבור ברמה הלאומית. בידיכם הזכות להיות שותפים לעיצוב פני המדינה בשנים הקרובות. הצטרפו איתי לליכוד – עכשיו".

זאב אלקין

זאב אלקין

השר לעניני ירושלים זאב אלקין אמר בתגובה כי "ראש עיריית ירושלים הודיע לי הבוקר על הצטרפותו לתנועת הליכוד, אני מברך על צעד זה. אך טבעי הוא שראש עיר הבירה שלנו יהיה חבר במפלגה של המחנה הלאומי. תושבי ירושלים הביעו את אמונם בליכוד בבחירות האחרונות, והליכוד ניצח בירושלים בפער אפילו גדול יותר מהתוצאה הארצית. לכן, הצטרפותו של ראש עיריית ירושלים לשורות הליכוד מבטאת את החיבור העמוק הזה של תנועת הליכוד לירושלים והיא מחזקת גם את הליכוד וגם את ירושלים. כשר ירושלים נמשיך לשתף פעולה עם ראש העיר בפעילות היומיומית למען פיתוחה ושגשוגה קידום של ירושלים".



0 תגובות